poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pod lupą: kawa zbożowa


Jednym kojarzy się  z przedszkolem innym ze szkolną stołówką. Moje pierwsze skojarzenie to ulubiona filiżanka mamy, z której zawsze ją pije. O czym mowa? O kawie zbożowej!

Alternatywna wersja uwielbianej przez wielu kawy nigdy nie miała wielu fanów. Jej charakterystyczny smak niestety nie odpowiada każdemu. Ci, którzy nie piją  jej regularnie popełniają duży błąd. Dlaczego?



Kawa zbożowa posiada bardzo wiele wartości zdrowotnych.  Zawiera dużą ilość błonnika, witamin oraz minerałów. Dla osób, które stosują dietę redukcyjną istotnym faktem powinno być to, że jest niskokaloryczna i przyspiesza metabolizm.

Nigdy nie przepadałam za kawą zbożową. Gdy zdecydowałam się przejść na dietę szybko polubiłam wersję firmy Inka z dodatkową ilością błonnika. (KLIK) Od tej pory piję po 2-3 filiżanki dziennie i z pewnością zaliczam ją do moich ulubionych napojów.

Szczerze Wam polecam bo naprawdę można pokochać jej smak. Spróbujcie a może stać się Waszą  towarzyszką w wielu chwilach!

A Wy? Lubicie kawę zbożową? J

32 komentarze:

  1. Kocham kawę zbożową. Dla niej i zielonej herbaty porzuciłam kofeinę w postaci kawy, coli i napojów energetycznych. :)

    Moją ulubioną jest również Inka, ale z magnezem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny!
    Widzę, że będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu lekarz mi ją polecił, kiedy okazało się, że mam uczulenie na kilka składników. Zrobiłaś mi teraz taką ochotę, że idę sobie zaparzyć filiżankę kawy zbożowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki nie piłam zbożowej, ostatnio chyba w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę naturalną kawę, choć smak Inki jest mi znany od dawna i bardzo ją lubię ;) chyba zastapię powoli drugi kubek czarnej kawy tą zbożową alternatywą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubiłam kawę zbożową, dopóki nie odkryłam smaku kawy rozpuszczalnej Nescafe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za poradę! :D
    jeśli chodzi o kawę zbożową - nie lubię ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdeklarowanym kawoszem. Inka to taka trochę oszukana kawa, ale wyrosłam od znienawidzenia jej w dzieciństwie i teraz ją lubię. Inka karmelowa z odrobiną mleka jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi kojarzy się z oddziałem położniczym:D Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej wersji jeszcze nie słyszałam! :D pozdrowienia i miłego dnia! :)

      Usuń
  10. Ja nie piję kawy, bo jej nie lubię, ale dla tych, którzy bez kawy nie wyobrażają sobie życia, zbożowa jest najzdrowszym rozwiązaniem:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zbożówkę, nic nie zastąpi smaku naszej poczciwej polskiej Inki. Z mlekiem albo ze śmietanką smakuje super i w dodatku to samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle nie pijam kawy, za to moja babcia sięga codziennie właśnie po Inkę ;) I sobie ją chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może ciężko w to uwierzyć, ale nie piłam nigdy ani zwykłej kawy ani zbożowej :) Jedynie spróbowałam odrobinkę, ale było to bardzo dawno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś pierwszą taką osobą, którą spotkałam :) (nawet w Internecie ) :D

      Usuń
  14. kiedys bardzo lubilam zbozowke, gdy bylam mlodsza:) czulam sie tak dorosle jak ja pilam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. OO tak! Zdecydowanie lubię zbożową kawę, chociaż nie wiem czemu rzadko gości u mnie w domu... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja piję kawę zbożową i nawet nie widzę wielkiej różnicy w smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kawę zbożową :)
    polecam Ci spróbować zamiennik Inki - kawę zbożową Caro, odkryłam ją szukając na Wyspach właśnie Inki :) teraz Inka jest dla mnie troszkę jakby bez smaku, wolę tą drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w ogóle nie piłam kawy, a ostatnio zdarza się to coraz częściej, nie próbowałam zbożowej, ale na pewno spróbuję, może przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie piłam, najlepsza rozpuszczalna;p

    OdpowiedzUsuń
  20. jak smacznie wygląda na tym zdjęciu:) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kawę zbożową, ale nie instant, tylko taką mieloną, prawdziwą, którą należy dobrze przygotować. Ostatnio dostałam zbożową orkiszową, ta jest chyba najzdrowsza!

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej lubię rozpuszczalną kawę smakową, ale czasem pijam też inkę- to chyba zbożowa, nie wiem, bo nie wnikałam w to nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń