środa, 3 kwietnia 2013

Start!


Be healthy now!

Zmienić swój tryb życia – jeść zdrowo, więcej ćwiczyć. 
To mój tajemny plan na najbliższą przyszłość (mam ogromną nadzieję, że na dalszą także).

Po co ta strona? Bardzo zainteresowała mnie tematyka żywieniowa. Chcę aby to miejsce było blogiem lajfstjlowym. - skarbnicą moich rozmyślań na temat pewnych produktów, zdjęć, inspiracji.

Nigdy nie byłam i nie będę dietetykiem. Wszystkie posty, które się tu pojawią będą wynikiem moich rozmyślań i wiedzy którą zdobyłam dzięki stronom internetowym, gazetom.

W najbliższym czasie wezmę pod lupę owsiankę! 

K.


2 komentarze:

  1. śledzę, i trzymam kciuki. tylko pamiętać, żeby czytać gdy jestem najedzona:)

    +mała podpowiedź; radzę wyłączyć ten patent z wpisywaniem słów przed dodaniem komentarza, to irytujące, lepiej ustawić opcję moderowania komentarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę na pewno skorzystam! dopiero zaczynam przygodę z blogspotem więc jestem otwarta na takie podpowiedzi :)

      Usuń